hayalperest2310 enasill amacım korkutmak değil canım hamile kaldıgım günden beri ağrıdı doğal yollar dedim son haftalara kaldım dayanılmazdı artık Allah ın hergünü durmadan agrıdı 2.trimesterde tedavisi oluyor ben gibi yapmayın yani