enasill genelde 2. Trimester diş tedavisi için en güvenilir zaman diyor internette. Ama doktora danışmak en iyisi tabiki. Rabbim sağlıklıca kucağınıza almayı nasip eder inşallah. Ben de cumadan beri aşrı çekiyorum dayanamadım dün doktorumla da görüşüp kanal tedaviye başladım. Dayanılcak gibi değildi. Doktorum da 35 haftadasın artık sorun olmaz yaptırabilirsin dedi. Umarım sen de derdinin çaresini bulursun en kısa zamanda 🙏🏻