Lmnakdnc Selim_Alparslan benm kanalda değil ama çok aşırı baskım var yürüyemiyorum bile sürekli alttan alta vuruyor sizde kanala girmeden baskı hissediyor muydunuz
Selim_Alparslan Gizem1504 ayy cok sukur kuzum ya bende yürüdüm 2 3 saat yeni geldim eve sanci falan yok bakalım 🤭🌺
gulsahh12 Bebiş doğdu mu acaba naptınız 🙈Biz de gece 12 den sonra 38+0 olucaz cuma nişanım gelmişti ama su sancı bir şey yok hala 😂
Gizem1504 Selim_Alparslan uyuyamadım 1 saattir vueuyo baya belden canım duş alıcam zaten 7de çıkıcam evden
Selim_Alparslan Gizem1504 bende fenalastim kuzum uyuyamadım 🥹 biraz daha siklassin bende sabah gitcem😪
Gizem1504 Selim_Alparslan takipte kal canım nefes al ver acısı zor valla Allah yardımcın olaun git bir görün ihmal etme