tazecikanneee Bucuruk85 aynen öyle o yüzden ben gecelik koyacağım sezeryan derse pijama takımı koysan onunla da tuvalete giderken indirmen zor olur geceliği toplarsın yukarı direk
Bulut74 Kubrafatih kanamam dışına çıktı hep ondan, Doğum öğlen yaptım bi tane giydim. Akşama öbürünü giydim, o da kan oldu. Ertesi hpn öğlen çıktım ama bi tane daha olsa iyiydi. Bu hamileliğim de o yüzden temkinliyim 3 tane bulunsun.
Vandb Bende 2 pijama takimi bi gecelik bi sabahlik aldim sonucta dogum sonrasi evdede kullanilcak rahat emzirebilmek icin.Ama odalar sicak oluyor diye birini askili aldim mesela.3unude yanima koycam her ihtimale karsi en kotu eve gelince giyilir diger pijamalara gore bel kismi falan daha rahat sonucta
Bucuruk85 Vandb ya birde doğumdan çıkınca çok üşünülür diyolar benimki nisanda ama yinede bana uzun kol diyolar
Vandb Bucuruk85 evet oyle diyorlarda gecede orda kalinacak ustume usursem sabahlik alirim diye dusundum en kotu evde yazin falan giyerim
YadeOmer Bucuruk85 bende öyle düşündüm de kadınlar zor olduğunu yazmış bilmiyorum ki artık neyi napcaz ilk gebelik olunca kim ne dese ona kafam takılıyor 🤦♀️
Yasemincifci Kubrafatih valla canım henüz doğum yapmadım bn bi pijama takımı bide sabahlıklı gecelik alcam onuda çekim için alcam
Bucuruk85 Yasemincifci ben çekim yaptıramıyorum çünkü hastanenin anlaştığı fotocudqn başka fotocu kabul etmiyor hastane.oda 600 lira diyor
Yasemincifci Bucuruk85 neler var içinde canım bizim burdada hastanenin anlaştığı fotocu var 600 resim albüm 400 tl
Aleynaabirke Kubrafatih ben bi lohusa takimi bi pijama takimi koydm ikiside genis ve onleri dugmeli senin acindan rahat olabilmesi icin dikisin olur damar yolu acmalari gerekir yada yurumen gerekir kan olur falan sen 2 tane koy uzerine hirkada koy
Dmlaysun Kubrafatih ikinci sezeryanım canım pıjama takımı bı lohusa pıjama bırde gecelık almayı düşünüyorum aslında düşünmüyodumda dedım ne olur olmaz en ıyısı alıyım 😀
simgebfrl Kubrafatih bende sabahlıklı lohusa takımı var dantelli nişan bohçasından kalma. Bir tane jar pierreden aldım alt üst. Bir tane normal pijama takımı. Bir tanede komple düğmeli olanlardan aldım. Bilmiyorum gecelik alacağım artık pijama daha almam