Kubrafatih Normal doğumda doğum sonrası önlüğü çıkarıyorlar,ben bir tek gecelik,iki pijama takımı almıştım,bir de ayrıyetten foto çekimi için gecelik sabahlık takımı götürdüm.Ve gecelikle rahat ettim.dikişler olursa pijama rahatsız ediyor,tuvalete girerken çıkarken de gecelik rahat.