ebru_s97 Pembenur bende şuan 6+3 üm 5+3 den beri devam eden lekelenmem var dinlenmek iyi geliyor Banada , rengi kırmızı veya pembe olmadıkça problem yok diye biliyorum inşallah Bian önce biter ya bende çok sıkıldım korku da cabası 😓