pengumommy keseyi görmediği için olabilir şuan kaç haftalıksınız , tekrar gidin mutlaka iğne ilaç verir farklı bi doktora gidin normal muayene olarak gidin , doktorunuza lekelenmeyi söylersiniz ,özellikle devlet hastanesine lekelenme diye giderseniz direkt alttan muayene ye alıyorlar , özele gitmenizi tavsiye ederim