seymasdf99
staRmama benim oğlunda sakindi karnımda. Gece tekmesine hareketine uyandığımı hiç hatırlamıyorum benimle birlikte uyur benimle birlikte uyanırdı. Doğdu yine aynı bebeklerin gece gündüz ayrımı olmaz normalde ama oğlum gece bizimle uyurdu bir iki kez uyanırdı sadace çok rahat geçirdim uyku konusunu çok şükür karnımdaki düzen devam etti☺️