Kızlar hiç doktorunuz bebeğinizin cinsiyetini kız diye söyleyip sonrasında erkek olduğunu öğrenen oldu mu aranızda?
İnstada hep doktor erkek diyip 20. Haftalarda kız olduğunu öğrenmişler tersiniz yaşayan var mı merak ettim.
Bana doktorum 14.haftada kıza benziyor dedi ama ben hissiyat olarak erkek hissediyorum. Çılgınlar gibi hareket ediyor benimki