Iremsel_ ignur ben de aynı şekildeyim 18 den beri çok net hem eşim hem ben hissediyoruz ama böyle haftada 3 gün çok netse 2 gün çok az hissediyorum gibi oluyor bebişin yeri geniş olduğu için dönüyordur diyor doktorum normalmış
sari_papatyam ignur bende de öyle bazen sabahtan akşama kadar tık yok bazen çok net iki üç saatte bir hissettiriyor düzensiz olması normal sanırım bu haftalarda
Sevgidendi ignur selam kızlar ben de 20+4 ’teyim , bazen çıt çıkmıyor bazen de arka arkaya varlığını hissettiriyor, 2 gün önce de boğmaca karışık aşı oldum, baya korkmuştum ama agrı vs olmadı :)
ikiprensesannesi___ ignur ben de 19+5 hareketler düzensiz dün neredeyse hiç yoktu mesela şimdi başladı ama ben burdayım diyor 😁
Esmakeskin ignur benimki aynı düzeyde gidiyor ama çok okumuştum başlarda düzensizlik normal diye hem hareketi hissetmen yeterli çok ya da az çok önemli değildir bence . Sen hiç dert etme kendine . Ben geçen detaylıya gittim yarın da kendi doktorum çağırmıştı gidince sorarım ama düzensizlik olursa bu haftalarda bir sıkıntı olur mu diye . Senin kontrol ne zaman
ignur Esmakeskin ben cmts saat 10 da detayliya giriyorum insallah🥲 ay evet sorup haber verir misinnn Disarida yuruyuse ciktik tatli yedik cay ictik vs derken eve gelince biraz daha hissettim
Esmakeskin ignur notlarıma yazdım sorarım mutlaka ama hiç hissetmesen haklısın da hissediyorsun ya hiç sıkıntı etme bence üzme kendini bebişimizide ❤️
ignur Esmakeskin ay yeni gordummm Tamam tesekkur ederim canimmm Hareketlenmeye basladi yine oh cektim.. Ya bu arada tetanoz asisi olacak misin
Esmakeskin ignur bir şey olmaz Allah’ın izniyle kuzum ❤️ geçen hafta oldum kuzum 2 3 gün kolum biraz ağrıdı atlattık şükür 20 +3 te oldum sanırım . Doktoruma sordum olabilirsin diyince oldum
ignur Esmakeskin ya 2. doz ne zaman peki senin? 32. Haftaya kadar yapiliyor deniyor ben de son haftalar tek doz istiyorum… 🥲
ignur sari_papatyam o gunden sonra hareketlendi..bazen sakin bazen hareketli olabiliyor demek😇 saglikla kucaklayalimm
Esmakeskin ignur 25 te 2. Dozu yapacaklar kuzum . Hemşire ileriki haftalarda boğmacayla tetonozu beraber yapıyoruz dedi doktorum da boğmaca yaptırma dedi bende ilk dozu vuruldum . Ablamda vurulmuştu bir anormallik olmadı o yüzden çok düşünmedim bebeğim
ignur Esmakeskin ay detayliya bi girip ciksam o kadar rahatlayacagim ki🥲🥲 cok korkuyorummmm ya.. valla isim olarak kerem olacak nasipse🥲🥲 siz dusundunuz mu?🥰🥰