Zeynnep ben henüz 15+4’üm. Ben normalde acıbadem altunizade hastanesine gidiyodum. Tüp bebek yaptırdığım için doktorum ikilimi murat beyin yapmasını önermişti. Hastane bana 2000civarı fiyat verdi ben yine de randevu almıştım gidicektim. Özel sigortam doğum kapsamıyo benim, çocuğu 3 ay erken yapmışız 😀 o yüzden malesef yüksek rakamlar ödüyodum her şeye. Sonra muayenehanesini aradım ve 750 lira dediler. Hemen hastane randevumu iptal ettim 😀Hastane çok fazla alıyo cidden. Ki muayenehanesinde de özel sigorta geçiyo bildiğim kadarıyla. Ama ben faydalanamıyorum işte. Siz faydalanıyosanız ne mutlu o zaman. Özel sigortanız yoksa muayenehanesine gidin dicektim ama pek gerek yokmuş 😊