maco61 eğer riskli bir gebelik yoksa ufak tefek şeylerden basla almaya ben 13 haftalığım ailem bana aşırı tepki verdi yok işte yedinci aydan önce bişey alınır mıymış neymiş tüm hevesimi kaçırıp moralimi bozdular dereyi görmeden paçaları sıvamışım da eşimin yanında da böyle konusa konusa sindirdiler resmen. Nasıl düşünürsen öyle ilerler zaten ben gelen tepkiler üstüne yine de bekledim 3. Ayımı bitirdim bebek arabası ve beşik araştırmasındayım sonra dolabını alıcam Allah nasip ederse 5 yılın ardından gelem bi haberdi bu bize önce kaba şeylerini almayı düşünüyorum pahalı eşyalarını daha sonra da kıyafet oyuncak emzik gibi şeyleri almayı düşünüyorum