aysegulkey bus2109 merhaba canım benim gebeliğim devam ediyor çok şükür 22 haftalık olduk ilk zamanlar benim de çok belirtim yoktu büyüdüjçe başlıyor belirtiler ☺️ Rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin
bus2109 aysegulkey aminn inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah ☺️ 10 haftalık olduk hala bulantı vs yok bakalım inşallah herşey yolundadır 🤭
Ayseogz bus2109 Ayyyy masallah de kendini nazar etme bende öyle bulantı falan yok çok şükür sizin de mi üçüz
bus2109 Ayseogz evet canım benim de üçüz 10+2 olduk, yok yok her gün maşallah diyorum zaten ama ben niye diğer insanlar gibi belirti göstermedim onu da düşünmüyor değilim neyse ki üçüz de bile belirti göstermeyen birileri varmış ☺️