aysegulkey sağlıklıysanız bebeklerde iyiyse bence tıp fakültelerinde perinatoloji doktorlarına gdiin , bende ikiz gebeyim ve riskli bi hamilliik geçiriyorum, şehir hastanesindeki doktor tüm risklerden bahsederek tıp fakültesinde riskli gebelik bölümüne gitmemi önerdi , bir gidin orada muayene olun bir kaç görüş alın inşallah sağlıkla sıhhatli kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏