jalepone Fatmandrsv şimdi arkadaşlar yorumlarda hamileyken kullanılıyor mu gibi yorumlar yapmışlar işkillendim hamilesiniz değil mi bu annelik beni pimpirikli bir lafı iki defa demeyince duymayınca anlamayan bir insan yaptı 🙈
jalepone senaaaaaaaaaa tabi bir de fitilidir kremidir başka şeyleri de var . Ama hoca kaşıntı falan olursa kullan dedi kremi . Özellikle günlük pet kullanma sakın dedi size de diyim 😊
Songulaayhan jalepone ben hamilelikten önce kullanmıştım enfeksiyon olduğu için biraz kokusu ağır ama 1 , 2 damla damlatsanız yetiyor hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum
Fuunndaaa jalepone bu yağı geçenlerde bi eczacı doğum sonrası paylaşmıştı kullanıyorum diye orda gördüm, dikkatimi çekti ama hamililiktem dolayı emin olamadım,hamililkte kullanılıp kullanmadığını bilmiyorum açıkçası
tahamommy jalepone kullandığın sürece işe yarıyor tabi ki de, gebelikte enfeksiyon sık görülen bişey düzenli kullanımda enfeksiyon olmaz inşallah ben 2-3 hafta ara verdim tekrar başladı ondan öncesinde yoktu bişeyim 37 haftada 2. Kez enfeksiyon oldum öyle diyim yani düzenli kullanmak lazım, hafta da 2-3 gün gece yatmadan kullanmak yeterli oluyor
CansuAB jalepone dene ilaç gibi değil sonuçta iyi gelenlerde var. Doktor bana iç çamaşırına damlat bi süre fayda olmazsa suya damlat yıkanırken onla yıka o da olmazsa şırıngaya çek vajinaya sık dedi hepsini denedim ama malesef
Mara1 Bir ara ciddi sorun yaşamıştım. Sonra bu yağı duyunca iyisini aldım. Hızır gibi yetişmişti bana hatta eşime de arada kullandırdım. Kesinlikle işe yaradı bende uzun bir süredirde öyle bir sorun yaşamadım. İç çamaşırlarını ekstra durulama yap, koku vs kullanma geçer inşallah .
Esra-kordali jalepone yok bende kanama yaptı o yüzden kullanamadım. Kişinin hassasiyetinden dolayı olabilir herkesde farklı oluyor arkadaslarımda cok ise yaradı ama bende maalesef 🙂↕️
Esra-kordali jalepone teşekkürler sizede çok gecmis olsun önerim turna yemişi alıp yiyebilirsiniz enfeksiyon u önlüyor bende cok işe yaradı
idid9393 jalepone benim de böyle uzun süredir, fitil verdiler geçmedi batikon la ve borik asitli sıvıyla yıkama yaptılar yine geçmedi, doktorum önemli bişey görmüyorum ben fizyolojiktir dedi, nioli yağını çok uzun süre denedim hiç bir zaman kesmedi