ozgoo20
Adet gecikmem yoktu benim. Sağ kasığımda batma ve kramp girmeleri oluyordu birde göğüs hassasiyetim var deyince. Arkadaşımın ısrarı üzerine kaset test yaptım. Oda silik çıktı. Sonra 2 tane erken gebelik testi aldım negatif çıktı. Kan verdim beta Hcg yüksekti. İhtimal vermemiştim.