ozgoo20 Şimdi ben dün bi test yaptım silik çıktı pozitif bugünde kan testi verdim tekrar erken gebelik testi aldım ama ondan negatif çıktı markaylamı alakalı acaba başınıza böyle bişey geldimi
Gamzeee__ ozgoo20 merhaba perşembe yaptım ikinci çizgi silik çıktı yarına sözde randevu aldım dün yoğun pihti dolu bi kanama geldi bugün bisi yok hafif bi sağ kasikda ağrım var o kadar akşam Acile gideceğim
ylnydgd Kesin sonucu kan testi verecektir. 5in üzerinde gelmesi gerekiyor. İdrar testleri yanıltıcı olabiliyor
ozgoo20 Gamzeee__ benim de ilk tes silik sol kaşığımda ağrı. Acıktığım zaman bögürrme bugün bi iş yaptım mı. Bel sırt ağrısı oluyo
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ozgoo20 hayır denemedim ama artimed yalancı pozitif veriyor diyen çok gördüm
balbocegii ozgoo20 bazi testler bozuk çıkabiliyor hayırlısı olsun inşallah kan testinde daha net bir cevap alırsınız
ozgoo20 balbocegii arık negatif olan mı bozuktu pozitif olan mı bilmiyorum yada daha çok erken o yüzden mi öyle anlamadım
Denizz44 ozgoo20 Benimde reglm 5 gün gecikti dün test yaptım silik çıktı sabah tekrarladım negatif çıktı adet olacakmışım gibi ağrım var ve ara ara peçeteyle silince gelen açık pembe lekem var kanama hala yok anlamadım bende perşembe günü kontrole gidip kan verecem
ozgoo20 Denizz44 benim gecikme yaşanmadan silik çıktı ayın 11 regl tarihim bakalım nasip kısmet artık ne diyelim
Eda123- ozgoo20 benimde gecikme olmamıştı. Biri pozitif ikisi negatifti. Beta Hcg 453 çıktı. Umarım gebesinizdir. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Eda123- Benim ilk testim pozitif çıktı erken gebelik testi değildi. Sonrasında 2 tane erken gebelik testi yaptım ikiside negatif çıktı. Kan testimde hamile olduğumu öğrendim. 5+3 şuan. Erken gebelik testleri doğru çıkmıyor bence.
Denizz44 Eda123- testler insanı gerçekten çok yanıltıyor en iyisi gecikme yaşayıp kan tahlili yaptırmak