Dygkyz o kadar kötü ki insanlar artık bu işin ticaretini yapıyorlar benimde raporum vardı ona rağmen çoğu ilacı ücretli almıştım özellikle tüp bebek ilaçlarını piyasada toplayan tefeciler varmış yurtdışına satıyorlarmış ilaçları istanbulda bir tanıdığımız söylemişti. İlaç depolarında tanıdık bulabilirseniz eğer işiniz kolaylaşır umarım bulursunuz olmazsa doktorunuza söyleyin mutlaka size farklı çatlatma iğnesi önerecektir stres yapmayın bu dönemde her şeyin çözümü var bir şekilde Rabbim yardımcınız olsun tedaviniz olumlu sonuçlansın🥰🌸