Bhar34 ozgeysr bütün eczaneleri tek tek ara canim bende öyle yaptım İst Tuzla’da oturuyorum İzmit’te buldum hafta da birtane geliyormuş onlarada
Fuunndaaa ozgeysr soğuk zincir bi iğne yakın illerden bulmanız lazım, eczanelerin whatsap grupları oluyor bi sorun eczaneden rica edin sorsun belki o şekilde ulaşırsınız
Lovebaby27 ozgeysr canım depoda olmayan eczanede olabiliyor tek tek arıycaksın bütün eczaneleri ben arıtarak bulmuştum
benimhikayemm Bhar34 Geçen ay tuzla marinadaki eczaneye sormuştum bizde bulunuyor dediler ararsanız tekrardan oradan bulabilirsiniz bence
Vildan17 Bizde çok zor bulduk bütün eczaneleri arayın sorun az geliyormuş geldiği zaman her zamanda gelmiyormuş
busbusv ozgeysr İstanbul Pendik ilçesinde Yaşam Eczanesi var orada bulabilirsiniz neredeyse tüm tüp bebek ilaçları mevcut oradan temin etmiştim
Negatif Amasyadayım aynı sorunu yaşıyorum. Pregnyl de olur dedi doktor. İkisi de yok. Samsun’da, tokatta Çorum’da arıyorum bilen varsa paylaşsın lütfen
Dygkyz Merabalar geçen ay ovitrelle + klomen kullandım olmadı bu 2. Deneme olacak Mersin de bu iğneyi bulmak çok zor içimizde eczacı yada eczanede çalışan biri var ise whatup guruplarında paylaşım yaparsanız çok seninirim hemen gidip alacağım 🙏
Cekonomiiisstt Dygkyz merhaba erdemli yenişehir hastanesi çevresindeki eczaneleri arayın isterseniz ben orda bulmuştum
Dygkyz Cekonomiiisstt Çok teşekkür ederim şimdi hafta sonu olduğu için kapalıdır yarın ilk işim aramak olacak inşallah bulurum yoksa boşu boşuna klomen kullanıyorum şuan
Fuunndaaa Dygkyz tek tek eczaneleri arayın bende zamanında öyle bulmuştum, bi eczacı whatsap grubundanda buldu daha sonra gdiin rica edin, tüp bebek merkezi yakınlarında olan eczanelerde bulunma ihtimali her zaman daha fazla
Dygkyz Öyle yapacağım artık ilk iğne aradığımdan tek tek atmıştım bir eczacının whats up grubuna bulmuştum şimdi bunu bulamazsam ne olur acaba klomen boşuna mı gider
thetwinmom ozgeysr benim dolapta vardı baktım tarihi geçmiş ağustos 2 tane aldırmıştı doktor biri kalmıştı üzüldüm umarım bulursunuz
Dygkyz thetwinmom Yaaa tüh 😞valla artık kafayı yemek üzereyim yok bi ilaç bu kadar da zor mu bulunur ya