Bende ikinciye hamileyim kendimi kıza o kadar şartladım ki oğlan olduğunu duyunca bir boşluğa düştüm nefis olarak insan biri olunca diğerini de istiyor hala daha arada değişir mi diye düşünüyorum ama bu seferde karnımdaki bebeği üzdüğümü düşünüyorum ve etrafımda kız diye bekleyip erkek olduğunu öğrenip benimle dalga geçen çok insan var bu da moralimi çok bozuyor yoksa rabbimin verdiğine asla isyan etmem sağlığı yerinde olsun o da canımın canı sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲🏻