Tamammyeterr benimde iki oğlum var biri 7 yaşında diğeri 5 yaşına giricek şimdi 3 cü gebeliğim 35 haftalığım kız rabbim herşeyin zamanını en iyi bilendir 3 cü düşüncem yoktu ama eşim çok istiyordu rabbimde nasip etti çok şükür iki erkekde zor değil gözünüzü korkutmayın birbirlerine arkadaş oluyorlar tek başıma büyüttüm ikisinide ne anne nede kayınvalide rabbim dağına göre kışını verir meraketmeyin sağlıkla kucağınıza alında isteyipde olmayan okadar cok kişi varki rabbim çok şükürki veriyor hayırlı evlat olsunlar gerisi önemli değil 🫶