Bnenebiy53 Mariam2 inşallah hayırlı haberlerle gelirsin ama gebelik düşünüyorsan istiyorsan önceden folik asit kullan bence bide hayıt tohumu çay yap iç ben o şekilde hamile kaldım önerebilirim sanada
ppmerlina Mariam2 kurtuldum diyosun ama bebek istiyosun olan oldu diyosun yavru eğer gerçekten istemiyorsan ciddi bir şekilde korun nolur
Mariam2 Endoplazmikredikulum şuan gerçekten istemyiorum ama korunma yöntemleri hiç biri garantili değil ki
Mariam2 ppmerlina tüpler bağlatma bildgim kadarıyla bu durumda benim istesemem baglatmazlar eşimin imzası lazım oda izin vermez
ppmerlina Mariam2 imzayı bilmiyorum ama sadece bu yöntem yok yani iğne var hap var spiral var. İnsan korunmak istedikten sonra yöntem çok
anneci-23 bu büyük bir sorun biriniz isteyip birinizin istememesi bence iki kişinin isteğiyle olucak bişey bu eşinle konuş şuan istemediğini söyle yani en fazla eşin korunur 4 sene öyle korunduk bişey de olmuyor tüplerini bağlatma bence Mariam2
Mariam2 ppmerlina onlar biliyorum canm ama hepsi tam kurunma değil ve hormonlar çok bozuyor doktor demişti istersen yine yapalim dedi
ppmerlina Mariam2 kadınların yarısından fazlası bu şekilde korunuyor aşkım tam koruma ancak rahmin alınmasıyla olur 🤣🤣 mecbur birine güvenmen gerek zaten o saatten sonra olacağı varsa Allahın takdiri