Mariam2 13 Ağustos son Regl tarih 19 Ağustos Sabah biti normalde çok kisa döngüm herşeyi hesapladım ve 2 gün gecikme var herzaman erken olurdum bu sefer gelen giden Yok
ppmerlina Mariam2 bacım artık hamile kal da sen de rahatla biz de rahatlayalım 😄 ah ah ben sana ne desem hiç bilemiyorum
ppmerlina Mariam2 19 ağustos son tarihse bugün nasıl gecikme oluyor onu anlamadım bu arada sen 20 günde bir mi adet oluyorsunn
Denizz44 Mariam2 Bendede 5 günlük bir gecikme sabahları bulantım var ilk testte silik çıktı sabah yaptım negatif geldi ara ara pembe leke oluyor ama aktif değil peçeteyle silince görüyorum regl mi başlıyor nedir anlayamadım bu testlerden bişey
Mariam2 ppmerlina iki regl arası 18 gun olyior yada 15 regl ilk günden 26 döngü bugün benimse normalde hep 24 olur fazla geçmez
Mariam2 ppmerlina beklyiorum hergun karnim ağrıyor dün midem bulandı regle 1 gün kala hep midem kötü olur yine olmadim
ppmerlina Mariam2 böyle olması tuhaf ama bence bebek düşünmekten ziyade önce kadın doğuma gidip buna bi baktır yavrum
Mariam2 ppmerlina çok gittim ama düzelmiyor ki ilaç kulanyiorum o ayılar iyi ilaç bırakınca ayine devam 2 sene böyleyim gitmediğim doktor kalmadi ilk doğumdan sonra karıştı bida düzelmedi
Mariam2 Deleted33000 1 gün once yaptım ama negatif gibi ilk başta çizgi çıkıyor sonra kayiboliyior anlamadım ki
Deleted33000 Mariam2 bu testler de iyice insanın kafasını karıştırıyor valla inşallah vardır bebiş rabbim senin de tüm isteyenlerin de kucağını dpldursun kız sen eşinle naptın aranız duzeldi mi