Altin23 peroksizom benim de öyle bir alyansım bir de tektaşım var. Etrafta çeyrek takacak kimse de yok öyle. Bir Ajda olmuş 40 50 bin o kadar da çeyrek gelmez belki 1 belki 2 inşallah bir gün biz de düzlüğe çıkarız borçlar biter gözümüz gönlümüz kalmaz hiçbir şeyde🥺
Cihanella Bende ajda aldırttım bu hafta 🤣🤷🏻♀️ ilk kez bişe istedim ama adet doğumda bir takı takılmasıymış 🥰 ben 1 tane istemiştim 2 tane almış 🤩🙏🏻