Yazmelegi_ yagmurcaner doktora danışın bi ona göre kullanırsınız ❤️bu gebeligimde prilam hiç işe yaramadı prizin kullanıyorum bende
dcesur yagmurcaner Canım benim allah razı olsun 🙂 sana kolaylıklar versin inşallah biran önce normal günlere geçmeyi nasip etsin.
yagmurcaner Yazmelegi_ teşekkür ederim yarın doktora sorucam mide bulantıları baş edilecek gibi değil
dcesur yagmurcaner Canım bu arada çubuk krakerin yanında kırmızı elmada tüketebilirsin o mide bulantımı alıyo benim belki sanada işe yarar denemekte fayda var
Seymatrkay yagmurcaner aynı durumda idim. 10. Hafta bitince kesildi. Yaklaşık 3 hafta böyle oldu. Yapacak bir şey yok. Ben hiç ilaç kullanmadim. Biraz sabretmeniz lazım. Bir de yiyebildiginiz şeyleri yiyin. Kendinizi zorlamayın.
aleynaozc Ben de 9+6 yım 4. Haftadan beri mide bulantım oluyor ama benim de tuhaf şekilde akşam bulantılarım başlıyor. Prilam kullanıyorum asla mide bulantısını geçirmedi. Şimdi yeşil zeytin ve turşu yemeye başladım, bi nebze iyi geliyor😂