yagmurcaner bana göre en zor dönemdi. Ben midem bulanınca limonun üstüne tuz döküp yiyodum ( ödem olur dediler olmadı yine de tabi tuz sağlıklı değil). Ayva yemiştim, naneli şeker çok tükettim, hafif yemekler yedim hep çorbaya limon sıktım vs. fakat bana ilaç iyi geliyordu genelde.