Bir arkadaşım maxi cosi kullanıyordu. Çok beğendim hem travel gibi ama tekerlekleri o kadar büyük değil arabaya rahat sığar. Hem de kabin boy gibi. Bana çok mantıklı bir de o markaya bakın isterseniz. Şimdiki aklım olsa bebek arabasını , mama sandalyesini ve oto koltuğunu en iyi marka alırdım çünkü en uzun soluklu kullanılan ürünler. En az üç yıl aralıksız kullanıyorsunuz