duygumfoca ay şans eseri gördüm bu yorumu 🥲 sakın böyle bir hataya düşmeyin derim , ilk kızımda aynı şeyi yaptım . İnanılmaz kaderci bi insanım . Dereyi görmeden paçayı sıvama psikolojisi aşırı yüksek bende de . Kaygılı birey olduğum için hayal kırıklığından çok korkarım . Ama doğacak bebeğe bu kadar hazırlıksız olmak beni o dönem pişman etti . Erken doğum oldu ortada hiç birşey yok . Düşünün pijamalarımı bile 3 gün önce almışım sepette duruyor yıkayacaktım güya . Ne mi oldu , kayınvalidem ben sezaryendeyken gidip
O kirli sepetinden o eşyaları alıp yıkadı fönle ütüyle kurutmaya çalıştı zar zor öyle getirdi bana 😢 bebeğin kıyafetleri desen arkadaşım hastane çıkışı hediye almıştı allahtan bir de arkadaşım bebeğinin küçülenlerini vermişti tanıdığın bi ihtiyaç sahibine ver istersen de kullan demişti kullanırım diye de düşünmemiştim ama o an hepsine muhtaç kalmıştım , eşim ben hastanede kalırken e bebekten gidip alel acele bi alışveriş yapmıştı🤣 çok maceralı olmuştu 😂 siz hazırlığınızı minimum düzeyde de olsa yapın sa takdir yine Allah’ın 🌸 Rabbim size de bebeğinize de sağlık sıhhat versin huzurla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🫶🌸🤍 yorumunuzu görünce kayıtsız kalamadım 😂