Rumuzsuz yaaa canım tüp bebiş yaptıran tüm annelere seslenmek istiyorum . Doktorlarımız ne diyor test gününüze kadar idrar testi yapmayın sizi kandırıyor olabilir diyorlar idrar da 10. Günden sonra anca çıkıyor . Yani belki pozitif ama bu şekilde görüp kendinizi üzüyorsunuz bebekte bundan etkilenir . Bence test gününüze kadar idrar testi yapmayın