Rumuzsuz Bekleyin. Üzülmeyin. Sürekli kan vermek zorunda kalıp stres olursunuz. Çünkü yeterli kan sonucu 9. Gün ve sonrasında çıkıyor. Ben 9. Gün vermiştim. Yeterli sonucum olmasına rağmen doktorum artışı görmek için 11. Gün de istedi. Şimdi siz yarın verirseniz değer çok düşük çıkar. Bu sefer 3 -4 defa kan vermek zorunda kalırsınız. Zaten pozitif görünüyor. Bundan sonrası kan :)