Gamze-yagmur123 37 38 haftalık anneler uyuyabiliyor musunuz kaliteli bi şekilde yoksa benim gibi sabahlıyor musunuz? (Ağrı sancı yok )
Ezgicnts Gamze-yagmur123 39+4 den selam uyuyorum ama saat başı uyanıyorum derin uykuya dalamıyorum sancı vs hiçbişi yok delirmek üzereyim
ynzl Gamze-yagmur123 39+3’üm salı planlı sezaryen olacak ama 10dk önce birden uyandım bebiş de hareketli ama korkuttu beni 1 gün daha beklemezse diye. Biraz garip hissediyorum sanki vücudumu ve hareketleri🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Şimdi de sancılanacak mıyım acaba diye beklemekten uyuyamıyorum
beyzanuruzumcu8087 Gamze-yagmur123 vallahi uyuyorum aşırı ağrıyla uyanıyorum cisim gelirsee idrraimi yapınca rahatlıyorum bir an önce doğurmak istiyorum 🥹
Meralinmucizesi 35+2 den slmlar sabahliyorum ulturasyonda 36 hafta göründü cuma günü biran önce sağlıkla gelmesini istiyorum artık bel boyun baş agrilariyla başa çıkamıyorum artık baya agir
Gamze-yagmur123 Meralinmucizesi kesinlikle artık bi şekilde doğsalar sağlıkla sıhhatle. Sabahlara kadar oturuyorum. Gündüzde kızım var onla uğraşıyorum.
Gamze-yagmur123 bebesever çözümü bulan yazsın nolur kafayı yicem. Dönüp dolaşmaktan. Nasıl doğum yapcaksınız bahseder misiniz.
bebesever Gamze-yagmur123 çok sıcaklıyorum dalamıyorum uykuya. Yaprak dökümü izliyorum yorulunca uyuyorum dhkfkg doğum şeklim henüz belirlenmedi şimdilik normal gibi ilerliyoruz. Siz?
Beyzahakann Arimimi 29.haftadayım bende de 2 hafta içinde başladı evde geziniyorum ağrı sancı yok uyku tutmuyor sıcak basıyor huzursuz ayak sendromu bir sürü şey
Gamze-yagmur123 bebesever benimki ilki normaldi. Suni sancıyla başlatıldı. Çok güzel değildi ama doğumdan sonra kuş gibi hafiflemiştim. Sonrası çok rahattı.
Gamze-yagmur123 bebesever evet kaç tane oldu bilmiyorum. Hem içten hem dıştan vardı. Bebek 40 haftayı tamamladığı için mecbur öyle başlatıldı. 3600 dogdu ve hiç açılmam olmadı macbur kesi attılar
fundayldrm Midemin yanmasından uyku arasında uyandım nefes alamıyorum hayırlı bir şekilde doğsun inşallah
Seahar 37+4 uyku yok hafif iğne batar gibi batıyor bebek sancı değildir diye ümit ediyorum… korkuyorum heycanlıyım. Planlı sezeryan istiyorum 38+4 te inşallah planlanan gibi olur