@Pln1994 Canım benim normalde 13,5/8,5 filan çıkıyordu bazen 14e 9u görüyorduk. Ama bir ay kadar tamamen tuzsuz beslenmemi söyledi. Takip edecez sürekli böyle yükselirse ilaç verecem dedi. Tabi o arada hep 13 ve 8lerde çıkıyordu, idare ettik. En son 2 hafta önce filan 15/10 gördük. Acile gittik filan. Hemen ilaca başlattı. İlk hafta yine tam düşmedi şimdi düzene girdi çok şükür. Ama bende çok şükür protein kaçağı ve şişlik yoktu. Bunların da tansiyonla birlikte olması gebelik zehirlenmesi oluyor. Ben yaşamadığım için onun tedavisi hakkında bilgim yok. 🙍 İnşallah sadece tansiyon yüksekliğidir ilaçla toparlarsın hemen. Dualarım seninle olacak. 🙏🙏😇