Ysn mesela bugün sağlık ocağında aç karnına ölçtüler 15/9 çıktı en düşüğü 14/8 oluyor bas agrım hiç geçmiyor işte idrar yarın vericem nasip olursa sonuçlarını görücez cok korkuyorum doktorda 14/9 sınır diyor ama ben bas agrıısndan ölüyorum resmen peki tansiyon ilacı baslanılırsa iyi gelir mi yatışa gerek kalmadan olur mu sizce 😔