Dillloooo 35+1 Ekim 3 de planlı sezeryan. İkinci doğumum heyecanlıyım nasıl olcak diye bi yandan korkuyorum bi yandan hemen gelsin istiyorum yoruldum artık 🥲
Annekuzusu123 Dillloooo yarın 36 oluyoruz benimde ikinci sezeryan bende öyle hem korkuyorum hemde Allah’ın izniyle sağlıkla gelsin istiyorum çünkü acaip yorucu geçiyor son haftalar bide 37 yi görürsem Allah’ın izniyle gerisi gelir erken doğum riskim vardı 36yıda atlatırsak şükür Allah
idid9393 Benim de bugün tam 33, ben gece hiç tuvalete kalkmıyorum ya su az içiyorum ondan mı acaba zararı var mı gece hiç wc ye gitmeyişimin 🥲 prilam içiyorum hala her gece 2 tane, o çok uyku yapıyor muhtemelen ondan uyanmıyorum hiç 😔
Falannnnnn idid9393 su içmemeniz hem kabızlık yapar hem kasılmaları arttırır krampları arttırır. Bebeğin suyu azalırsa risk yaratır. Mutlaka için derim
haylaz95 busra2026 benim 29.haftadan itibaren baş aşağı ve değişmedi şuan da 34+2 yim hala aynı umarım da değişmez hepimize sağlıklı kolay bir doğum diliyorum 😍🤲🏻
idid9393 Falannnnnn doktorum bebeğin sıvısı ile içtiğim suyun bağlantılı olmadığını söyledi aslında ve hiç kabızlık yaşamadım bu haftaya dek, herkesin vücudu farklı miktarda ihtiyaç duyuyor sanırım suya :)
Ayseyrdmc- Pelvis ağrınız oluyor mu kızlar benim yattığım oturdugum yerden kalkmam zulüm gibi çok acım oluyor ödemim de var yürürken de belli ediyor ordaki acı 34 haftalığım bu arada
filiz8363 Annekuzusu123 bugün 35+2 yim doktor ayın 24 üne gün verdi bu kadar erken beklemiyordum bende ama çok önde gidiyormuş 38+5 ile uyumlu çıkıyor
Ayse71 filiz8363 bende bugün kontrole gittim 33+3 üm ama kilosu 38+3 ile uyumlu ilk doğumum normaldi bu nasıl olucak bilmiyorum çok korkuyorum bunda 🤦🏻♀️
filiz8363 Ayse71 ay canım seninki daha da önde sen çantanı falan hazırla 35 36 da herşey olabilir. Benim ilkim sezeryan o yüzden Buda öyle olacak biraz daha dişini sıksın 37 ye kadar kalsın istiyorum 1 saattir de inanılmaz bi kasık ağrım var
Ayse71 filiz8363 evet gerçekten çok zorlanıyorum artık çantamı hazırladım 29.cu haftamda ne olur neolmaz diye bekliyor kenarda kaşık ağrı rahime vuruyor bel sırt hepsi bir arada bakalım artık 37 ye kadar gitsek hayırlısıyla
tturta ben de 35+4 oldum; akşamları yürümek bana çok iyi geliyor, her akşam çıkamıyorum ama haftada 4 gün falan çıkmaya çalışıyorum. Size de Tavsiye ederim, ağrılarım falan azalıyor sanki yürüyünce, geceleri de daha rahat uyuyorum
filiz8363 tturta bende hiç yürüyemiyorum ya çok aşağı baskı yapıyor sürekli çişim geliyor dışarı çıkar çıkmaz 😅
filiz8363 Ayse71 iyi yapmışsınız erken hazırlamakla inşallah 37 yi görürüz benim ilk kızım 35+4 de doğmuştu 2650 gram küveze falan girmemişti