Elif3419 Falannnnnn ayyyy korktum biraz şimdi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ilk hamileliğim bunun sancı olduğunu bilmiyordum
Falannnnnn Elif3419 korkulacak bir durum yok. Rahim kendini doğuma hazırladığı için kasılıp gevşiyor. Önemli olan bu kasılma ve ağrılarım düzenli aralıklarla ve uzun gelmemesi( doğum habercisi olur). Ağrınız olursa duş alın iyi gelir
MerveKeser34 MerveKeser34 Ben esenler kadınn doğum hastanesi var oraya gidiyorum . Devlete. Doktor baya ilgili birisi . Benim bebek erken döndüğü için galiba riske atmak istemedi nst istedi .
Ofinisss @Falannnnnn şuan 33+6 yız ama galiba Eylül annesi olacağım :) Rahim ağzı kısalmam var 34 ten sonra yavrucak ne zaman gelirse doğum olur dedi doktorumuz çünkü 25. Haftadan beri bu problemle mücadele ediyoruz. Tedavileri bıraktık ve olağan akışa bıraktık, 2 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. Sağlıkla gelsinler herkesin bebeği için temennimdir 🫶🏻✨
Merve_trn Falannnnnn 33+5 olduk sert tekmeler yoruyor. Hala mide bulantılarım var doğuma kadar da devam edecek gibi.:(
Falannnnnn Merve_trn aynıları bende de var. Bebek hareketleri çok acıtıyor :( bulantılar 8 aylık olmama rağmen geçmedi. Hala ilaçla idare ediyorum
SancarMom Falannnnnn Ay Ekim anneleri postu 😍 Çok severdim ya bu ekim ayı postlarını Oğluşum 21 Ekimde 1 yaşına giriyor 💙
SuEr_Tu1512 Elif3419 Karnında bi sertlik oluşuyor sanırım. Bu sertlik 15,20 saniye kadar sürüp geçiyor. Buydu herhalde bende araştırıyorum sürekli
Elif3419 SuEr_Tu1512 sertlik değilde adet olacakmışım gibi bi karında değişik bir his oluyor ya ondan
Elif3419 Falannnnnn endişelenmeye başladım ben 🥹🥹🥹 sürekli bu durumu yaşıcakmıyız az önce yine yaşadım çok korktum
gzeminn 34+4 den selamlar :) ay butun sikayetler bendede var / tuvalet sorunsali ,karin sertlesmesi , arada toplanma , kasklara yalanci salnci hepsi :)))
Falannnnnn Bu hamileliği rahat geçirenleri anlamıyorum. Ben hiç anlamadım ya nasıl hamilelik geçirdim diyenlere inanamıyorum şaka gibi geliyor.
busra2026 33+6 olduk bugün. 3 gündür çok şiddetli sırt ağrım var onun dışında bi şikayetim yok çok şükür. Bir de bebeğim makat geliş daha dönmedi inşallah döner diye bekliyorum. Sizin bebekleriniz döndü mü ? Döndüyse kaçıncı haftada döndü
haylaz95 busra2026 benim 29.haftadan itibaren baş aşağı ve değişmedi şuan da 34+2 yim hala aynı umarım da değişmez hepimize sağlıklı kolay bir doğum diliyorum 😍🤲🏻