Şuan kontrollerime oraya gidiyorum. Doğumu da orda düşünüyorum. doktorları ilgili memnunum şimdilik Orda doğum yapan bir arkadaşım da memnun kaldı tavsiye etmişti bilmiyorum sadece şu anki kontrollerde tek sıkıntım ultrason kağıdı vermiyorlar normalde verilmesi gerekiyor hatıra kalsın diye saklamak istiyorum tek sıkıntım bu yani☺️