Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım ama bişey sormak istiyorum bende bat 18 Ağustos 23 25 29 günlerini degerlendirdik 2 gündür göğüste şişme kasık ağrısı felan var bu hamilelık belirtisi olabılır mı bırde dün test yaptım ama sanki bişey çıkmadı 14 15 Eylül adet tarihim sizce ne zmn test yapsam