oglussannesiiii Feyza_nur_ceviz2308 ay noluyor bende 35+3 Haftamdayım hiç olmadığım kadar duygusalım bütün hamilelikte hiç bu kadar ağlamamıştım
Feyza_nur_ceviz2308 oglussannesiiii benim ilk hamileligim ben bu kadar duygusal olduğumu hatırlamıyorum sebebsiz yere herşeyi üstüme alınıyorum aglıyorum
oglussannesiiii Feyza_nur_ceviz2308 benimde ilk gebeliğim bütün hamilelik dönemimde duygusal olduğumu hatırlamıyorum ama bu son zamanlarda eşim ne derse küsüp ağlıyorum vallaha