aybalasmom Feyza_nur_ceviz2308 31. haftamdayım evet sebepsiz ağlama geliyor. Kızım doğduğunda karnımda hareketlerini hissetmeyeceğim diye ağlamıştım, bugün de ablam memlekete gidecek ona ağladım halbuki evi bana 1 saat uzaklıkta 2 3 haftada bir görüyorum dkdjdjdjf
Feyza_nur_ceviz2308 Feyza_nur_ceviz2308 aybalasmom benimde bazen ağlama geliyor 1 saat aglıyorum içime sıkıntı da geliyor iki katı aglıyorum
hamilegunlugum5 Feyza_nur_ceviz2308 daha yeni eşim zor sakinleştirdi 30. Haftadayım sürekli her şeye ağlıyorum ya 2. Hamileliğim ilkimde böyle değildim bunda aşırı bi duygusallık ve alınganlık çöktü.
Feyza_nur_ceviz2308 Zumruduanka160 duygusalık zirvede şuan hiçbir sebeb yokken ağlamak geliyor tutamıyorum kendimi
aybalasmom Feyza_nur_ceviz2308 çözemediğiniz bir durum mu var gebeliğin duygusallığı mı. Bu kadar sıkıntı size de bebeğinize de iyi gelmez. Bir an önce her şey geçer inşallah 🫂❤️
Feyza_nur_ceviz2308 hamilegunlugum5 bende öyleyim durduramıyorum evde bazen bunalıyorum duramıyorum ağlama geliyor ortada hiçbişey yokken ilk hamileliğim
Feyza_nur_ceviz2308 aybalasmom eşim 9 aydır babasını kaybetti trafik kazası olduğu için sıkıntılı mahkeme fln evde genelde bu konu dönüyor biraz sıkıntılı bir durum hatalı babası gözüküyor bundan dolayı ben kafayı herşeye takıyorum belkide ondan bazen çok aglıyorım tek başıma
hamilegunlugum5 Feyza_nur_ceviz2308 çok köyü bir his ya örneğin a konusu için ağlamaya başlıyorum ohoo b c d durduramıyorum 😅
Feyza_nur_ceviz2308 hamilegunlugum5 evet öyle normalde aglamayacagım birşeye hamilelikte herşeye aglıyorum üstüme alıyorum herşeyi alınganlıkda var
aybalasmom Feyza_nur_ceviz2308 başınız sağolsun. Zor bir durum ister istemez bu konunun içinde kalıyorsunuz ama kendinizi bi tık konu dışı tutmaya çalışın güzel şeyler düşünün. Eşinizle aktivite yapın eşiniz de siz de biraz uzaklaşırsanız rahatlarsınız 🙏❤️
Feyza_nur_ceviz2308 aybalasmom altılı üstlü oturuyoruz annesi gile ama ben yukarı çıkmaya çal işiyorum
aybalasmom Feyza_nur_ceviz2308 anladım o da uzaklaşmanızı engeller bi tık. Siz moralinizi yüksek tutmaya çalışın bebeğiniz de strese girmesin. İnşallah hepsi tez vakitte geçer gider🙏
ecemk94 10.hafta içindeyim bugün sabahtan beri en az sebepsiz 2 kez ağladım bunlarda net hatırladıklarım belki daha fazla bile olabilir herşeye ağlıyorum
Feyza_nur_ceviz2308 @"ecemk94 ecemk94 bende sebeb yokken bi çok şeye aglıyorum ama akşamları daha duygusal oluyorum
Silaaaamom2025 Feyza_nur_ceviz2308 sürekli bi ağlama iç sıkıntısı herşeye ve herkese alınma ne desen var 😂
Feyza_nur_ceviz2308 Silaaaamom2025 evet duygusallık ağlamak insanı mahvediyor herşey var bebek saglıklı olsun da gerisi önemli değil
seva-1 Feyza_nur_ceviz2308 gün boyunca ara ara ağladım. Ağladıkça bebeğim de hissedip etkileniyor diye vicdan azabı çekiyorum. Ama ağlamamak da elimde değil çok duygusalım
Feyza_nur_ceviz2308 seva-1 bende öyle düşünüyorum bazen bebek etkileniyor diye ama kendimi tutamıyorum ki göz yaşım akıyor hep hamilelikten dolayı bebek saglıklı olsın da gerekirse aglarız 😃😃😆