Yani yarısı kedi köpek ismi gibi diğer yarısı da Türkçe değil Elina filan. Bence hiçbirini koymayın sırf duyulmamış isim olsun diye bu kadar zorlama isimlere gerek yok. Almirayı seçtim çok güzel olduğu için değil içlerinden olabilitesi olan tek isim olduğu için