Derincee
Tek normal ve bizden olan Hazel diyorum.
Evrensel bir isim olacaksa da en azından Hazel gibi Türkçede de anlamı olan bir isim olsun.
Atatürk olmasaydı adımız Yorgos olur diyorduk eskiden, şimdi isteye isteye kendimiz koyuyoruz o tür isimleri 😅