bebesever aksi bir durum olmadığı taktirde sezeryan istemeyin bence normal doğum hem sizin hemde bebek için daha sağlıklı.Bebek ana rahminden çıkarken bütün bağışıklığı kazanmış olarak çıkıyor onun için faydalı bir şey , hamilelik sürecinde adet olmuyorsunuz doğumla beraber içiniz tamamiyle temizlenmiş oluyor bu da sizin için faydalı. Benim iki normal doğum biri mecburiyetten dolayı sezeryan oldu şimdi gebeyim Allah kısmet ederse yine normal isteyecem.