Bebivekedi Kızlar bir sonraki muayene 30 hafta olacağım doktoruma doğumu sormak sezeryan için gün almak istiyorum daha erken mi derseniz yoksa konuşsam mı
deryakrgz Bebivekedi bana 31 haftada 38 hafta olmadan almam demişti 36+4 de gittim Eylül 18 e randevu verdi. 38+2 oluyorum o zamanda 🤗
akkoyun21 Bebivekedi Zaten doktorunuz gerekli bilgiyi verecektir ekstra gidip konuşmanıza gerek yok, sadece randevularınızı aksatmayın yeter
Bebivekedi deryakrgz konuşmam mantıklı olur mu bilemedim sanırım herşeyi kafama takıyorum bu arada evet 38den sonra alıyorlarmış
[silindi] Biz 35. Haftada konuştuk 38+3 e planladık sezaryeni, şuan 37+2 yim 30 hafta henüz erken olabilir ama yine de konuyu açıp bi sorun
Bebivekedi zeyka 38 e gün verildiğini biliyordum ama doktorumun benim ne istediğini bilsin mi acaba diye düşündüm