[silindi] aşko ben 3 senedir evliyim 2 senedir deniyoruz . İlk ay hamile kalamayınca hemen doktora gittim çikolata kistim varmış o yapışıklıklara sebep vermiş neyse ameliyat oldum düzeldi ama normal yolla hamile kalamadım denemiş olmamıza rağmen . Sonra tüp bebek yaptırdım fakat 10. Hafta da kalbi durdu kürtaj falan oldum . Genetik test kan vs verdik . Bende kan pıhtılaşması eşimde de genetik bozukluk çıktı . Yani şuan da genetikli tüp bebekten başka hiç bir çaremiz yok . Tam oldu diyorum ama her gün bi şey çıkıyor ve her seferin de daha neye şaşıracağımı şaşırıyorum