Kızlar bende 22+5 ettim son 2 3 gündür tükürüğümü yutarken bile sanki yumruk büyüklüğünde lokma yutuyormuşum gibi hissediyorum yemek borum daralmış gibi bi his sizde bu şekilde mi yaşıyorsunuz internetten baktım kötü kötü şeyler yazıyor banada bilgi verebilir misin lütfen dahiliyeye randevu aldım