fatmanurali Merhaba kızlar ben şuan 13+4üm. Gebeliğin başından beri zaten kusmalarim fazlasıyla var günde en az 3. O zaten beni mahvederken bı haftadır da bı mide yanması mide ağrısı baş ağrısı ve boğazımda sanki bişey takılmış hissi boğaz agrisi ve ne yapsam geçmiyor. Günümüzde mahvediyor psikolojimi de etkiliyor bu durum lütfen yardımcı olun ne yapsam faydası olur ne yapsam geçer.?
Cansuuuucan fatmanurali bende 13+3üm bende de inanılmaz bir yemek borusu yanması var doktor progeston artması nedeniyle mide kapakçığı gevşiyor o yüzden oluyor dedi ilaç verdi henüz kullanmadım ama yemek yiyesim gelmiyor sırf bu yüzden :( geçecek gibi gelmiyor banada hiç
babygirl02 fatmanurali bogazınızdaki takıntı hissi geçti mi acaba benimde bogazımda takıntı hissi var 26+4 olduk en son turşu yedim ondan sonra hep böyle bogazımda takıntı hissi var 3 haftadır
fatmanurali Cansuuuucan aynı şekilde bende yemek yemek istemiyorum çok açım aslında ama yemek beni rahatsız ediyor diye yiyesim gelmiyor
yuksellll Doktorum bana rennie duo şurup yazdı, günde 3 defa içebilirsin dedi. Beni çok rahatlatıyor içince.
duygus93 Ahh Allahımm hepimize şifa versin ben 7. Haftadayım ve geçen senede reflü ameliyatı olmuştum. Hiç keyif alamıyorm yediklerimden ağzımda acı tat yanma ve çok şişkinlik ne hissettiğinizi biliyorum nexium 40 içiyorum sabah arada da gaviscon. Tam geçiriyormu derseniz yok.
fatmanurali duygus93 gerçekten Allah yardımcımız olsun bazıları hiç hissetmezken bizim böyle olmamız çok üzücü
Cansuuuucan Ben 13+5 oldum iki gündür falan yanmalarım azaldı ama uyku dışında uzanmıyorum artık, uyurkende yastığımı yükselttim baya , soluma yatıyorum artık kendiliğinden mi azaldı yoksa bunlar işe mi yaradı bilmiyorum 🤷🏼♀️
Ilkmom-1 Gavıscon şurup içebilirsin canım . Benim mide yanmalarım ve ağrılarım vardı hatta sırtıma kadar ağrı yayılıyordu cok zor geçirdim bende . Midem yandıkca içtim şurubu . Doktor sıkıntı vermez bu ilaç dedi . Sende doktoruna sorup kullananilirsin fakat düzenli içmeni tavsiye ederim.
zezze Kronik gastritim var aç kalınca midem bulanıyo yediğimde de şişkinlik ağrı sancı yapıyo artık canımın yanması beni mahvediyo çalısmıyo olsam daha iyi olurdum belki ama çalısmaya mecburum hayat kalitemi cok etkiliyo napıcam bilmiyorum
fatmanurali babygirl02 yediklermzden kaynaklı canım bende de ara ara oluyor..kadın doğum da çalışıyorm gaviscon al ondan kullan devamlı eczaneden alabilirsin birde turşu acı ekşi çok yeme reflun ve gastrit vardır ondan oluyor o his
babygirl02 fatmanurali bazen yoğunlaşıyor bazen hafifliyor bazende sol tarafımda yada bogazımda takıntı hissi oluyor yemek yemeye korkar oldum doğumdan sonra geçer mi hamilelikten dolayı böyle dimi canım
fatmanurali babygirl02 bende de aynı şekilde evet gebelikten oluyor çok kötü bir durum seni çok iyi anlıyorum hicbirseyden tat almıyorum ben halâ en sevdiğim yiyecekleri yiyemez oldum perhiz gibi yiyorm resmen bebek büyüdükçe biz de şikayetler daha çok artacak sadece yediklerimize çok dikkat etmemiz gerekiyor birde o dediğim şurup tan al gerçekten iyi geliyor biraz birde nar yer misin aksamlari nar bende çok işe yaradı onun sayesinde rahat yapabiliyorum bence
babygirl02 fatmanurali o dediğin şurubu kullanıyorum canım akşam yatmadan önce içiyorum bende hiç biseyden tat alamaz oldum genelde hep sıvı tüketiyorum çorba yoğurt süt vs gibi bu takıntı hissi gebelikten dolayı oluyordur dimi doğumdan sonra geçer yani kadın doğum bölümünde çalışıyorsun ya o yüzden soruyorum canım geçmeyecek diye korkuyorum şuan açım korkudan bişey yiyemiyorum
fatmanurali babygirl02 çorba da baharat kullanma çok hafif kullan birde narı dene lütfen belki sana da iyi gelir tamamen hamilelikten sonra gececek 💕💕
fatmanurali fatmanurali yatmadan once ye hergun yarım saat sonra yat gercekten beni rahatlatıyor babygirl02
babygirl02 fatmanurali korkudan bişey yiyemiyorum ki canım ya hiç baharat kullanmıyorum şimdi süt içiyorum inşallah hamilelikten sonra geçer ♥️
babygirl02 fatmanurali benimki bazen yoğunlaşıyor dayanılmaz hale geliyor ama narı denemeye çalışırım
fatmanurali babygirl02 süt reflü ve gastriti arttırır ama süt içme ben hep içtiğim günler daha kötü oldum doktor bana öyle dedi