Şöyle aslında Yuuu ben bi doktora gittim. Bana kalp atışı Suan duyulmaz dedi kanama yerleşme kanamasıdır dedi. Yine de sana bi progestan verelim dedi. Çıktım odadan asla içime sinmedi. Başka bir doktora gittim(baya iyi bir doktor) en başta erkek diye ona gitmemiştim hata etmişim. Sonra girdim içeri hiç bir şey demedim ultrasonl baktı direkt kalp atışını dinletti inanamadım kalp atışı iyi dedi ama dedi bebeğin aşağıda ağır kaldırma merdiven çıkma yol yürüme dikkat et dedi. 200 mg progestan verdi her akşam 1 tane kullan dedi. Bu şekilde. Oldu. Her doktor farklı bir şey diyor. Bazı özeller para tuzağı sırf tekrar tekrar güdelim diye kalp atışını bile dinletmiyorlar bazen bidaha ki geldiğinizde duyarız diyorlar garip. Bana kanama alanı var demedi yani. Bebeğin aşağıda dedi. Dua ederken beni de unutmayın bebişim yukarı çıksın sağlıkla zamanında doğsun 🤲🏻 sizin kanama alanınız mı var