Yuuu merhaba bende 6,5 haftalık hamileyim. Aynı şekilde benimde oldu. Doktorum 200 mg profestan fitil verdi 2 gündür herhangi bir kanama olmadı. Dua ediyorum olmaması için. Bel değil ama kaşığımda sızı hissediyordum Suan azaldı biraz. Korkmayın ben araştırırken çok fazla bunu yaşayan sağlıkla kucağına bebeğini alanları okudum. İnşaallah bizde sağ Salim kucağımıza alacağız. 6,5 hafta da duydum kalbini