Gizem_Oguz Ben gecelerimi acillerde geçiriyordum ilaçlarımı düzenli kullanıyordum geçmiyordu geçmiyordu. 4-5 doktora gittim son doktoruma dedim ki daha önce doktorlar bana şu şu şu ilaçları verdiler hiç biri etki dahi etmiyor dedim. O da sağolsun yüksek doz olanlardan vermişti 1 haftada geçti. Allah razı olsun dedim valla aylarca ağrısını çekmeye değmezmiş. İşte insan anca doktor doktor gezerek buluyor çareyi. Sen mutlaka git hamile olduğunu da belirt ona göre ilaç versinler. Ama dikkat et zararlı şeylerden uzak dur. Bu ara patates haşlaması filan ye. Mideni rahatsız etmeyecek yemekler tercih et. Yağsız hafif tuzlu. Hasta yemekleri gibi. Bir süre idare et. İyileşince devam edersin yemeye. Rabbim şifa versin çok çektim iyi bilirim