Gizem_Oguz bende senin gibiyim hazımsızlık ve şişkinlikten dolayı kusmalarım oluyo mide gazımı falan çıkaramıyorum daha sonrasında da çok kötü midem ağrıyo gittim geçen acile bulantı hapı ve mide koruyucu hap olan ilaçların flakonunu seruma karıştırıp taktırdı doktorum hemen ağrım kesildi kendime gelmiştim git o yüzden acile bi kaç gün rahat edersin mide için dediğinde acil asla geri çeviremiyo hemen serum takıyo...